دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با مدیریت درمان و همکاران پیشکسوت

به منظور دیدار نوروزی و کسب اطلاع از فرایند ارائه خدمات، مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان به همراه معاونین اداره کل، مدیرهسته گزینش و رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی با مدیریت درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، جواد جمور، مدیرکل تامین اجتماعی استان با حضور معاونین اداره کل و روسای ادارات گزینش و روابط عمومی و امور فرهنگی با حسن عروتی موفق، مدیر درمان، همکاران پیشکسوت و همکاران شعبه شهرستان همدان دیدار کرد.

جمور با حضور در مدیریت درمان استان و شعب شهرستان همدان ضمن دیدار با تک تک کارکنان از نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و شهروندان شهرستان مطلع شد و ضمن تاکید بر ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان افزود: در سال جدید شعب تابعه باید در تحقق اهداف سازمان در وصول حق بیمه و همچنین افزایش تعداد بیمه‌شدگان و ... با جدیت پیگیری و اقدام کنند و ضریب پشتیبانی استانی را ارتقاء ببخشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با حضور در جمع همکاران پیشکسوت بر اهتمام خود و مجموعه تحت سرپرستی با تعامل و همکاری مطلوب و اثربخش تاکید و بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌های اداره کل بنا بر تفکیک همکاران شاغل و بازنشسته وجود ندارد و تمام اقدامات برای همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده‌های آنان یکسان خواهد بود.

کد خبر: 69410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =