افتتاح بخش لیبر و زایمان بیمارستان شفا سمنان در آینده‌ای نزدیک

مدیر درمان تامین‌اجتماعی سمنان از افتتاح بخش لیبر و زایمان بیمارستان شفا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی سمنان، در راستای اجرای برنامه‌های تقویت و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی، محمد کاظم امیدیان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی سمنان و کمال نیک‌اقبال، مدیرکل استان و همراهان با حبیب الله محقق، دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر سمنان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محقق، ضمن قدردانی از حضور مدیران در کانون به بیان برخی از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان پرداخت.

وی توجه بیشتر به جامعه کارگری و به‌ویژه بازنشستگان که در شرایط سخت اقتصادی گذران معیشت می‌کنند را از مسئولان سازمانی خواستار شد. توجه به گسترش خدمات تخصصی بیمارستان شفا، کمبود سهمیه ثبت نام وام بازنشستگان و اعزام برای طرح کرامت رضوی از جمله مواردی بودند که توسط دبیر اجرایی خانه کارگر مطرح شد.

در ادامه مدیر درمان تامین‌اجتماعی سمنان نیز با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: افتخار مجموعه مدیریت درمان استان ارائه خدمات به قشر پرتلاش کار و تولید است.

محمدکاظم امیدیان افزود: در جلسه اخیر که با مدیرعامل سازمان برگزار شد تاکید و دغدغه سازمان توجه به ارائه‌ خدمات مطلوب و معیشت کارگران بود.

وی با بیان اینکه طی یکسال اخیر اقدامات مناسبی به جهت گسترش خدمات تخصصی انجام شده و چشم‌انداز سال‌جاری ورود به حوزه ارائه خدمات فوق تخصصی در بیمارستان شفا است گفت: علاوه بر گسترش خدمات درمانی، افزایش تجهیزات و فضای فیزیکی مورد توجه بوده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی سمنان درباره وضعیت توسعه ساختمانی مراکز درمانی استان نیز بیان کرد: پیشرفت احداث پلی‌کلینیک در بیمارستان شفا در وضعیت مطلوبی بوده و بخش لیبر و زایمان بیمارستان نیز طی چندماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود. همچنین پیگیری واگذاری زمین‌ در بسطام ، دامغان و ایوانکی نیز بصورت مستمر در حال انجام است.

کد خبر: 69438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =