قدردانی از هوشیاری همکاران متعهد و دلسوز مرکز آمـوزش فنـی و حـرفه‌ای چابهار

در پی حمله کور تروریستی دیشب چابهار، روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات مذبوحانه تروریستی توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار که شب گذشته در چابهار صورت گرفته با اقدام بموقع اطلاعاتی و عملیاتی دستگاه‌های امنیتی و نظامی و هوشیاری همکاران دلسوز سـازمان آمـوزش فنـی و حـرفه‌ای کشـور در آن منطقه خنثی و همه عوامل این عمل جنایتکارانه و تروریستی به درک واصل شده‌اند.

در این عملیات به دلیل همجواری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار با مقرر سپاه پاسداران، مرکز مورد سوء استفاده واقع شده که خسارت جانی برای کارکنان نداشته و تنها یکی از همکاران دچار آسیب‌دیدگی شد که مراحل درمان وی با موفقیت درحال انجام است.

به لطف خداوند متعال،کلیه همکاران مرکز آموزش فنی و حرفه ای چابهار،در سلامت کامل به سر می‌برند و فعالیت مرکز به روال عادی است.

قدردان همکاری و اطلاع‌رسانی بموقع همکاران دلسوز هستیم که باعث ناکام شدن عوامل تروریستی در رسیدن به اهداف شوم شان شدند.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تسلیت و تبریک شهادت برادران جان بر کف حافظ امنیت و محکومیت شدید این اقدامات بزدلانه، اعلام می‌دارد که انشاءالله همکاران خدوم و انقلابی این سازمان ضمن دعوت از آحاد مردم مومن و همیشه در صحنه و حضور تماشایی در راهپیمایی روزجهانی قدس، همدل و همصدا پاسخ قاطع به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم افتخارآفرین را خواهند داد و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان پوشالی اش را فریاد می‌زنند.

کد خبر: 69447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =