حضور مدیرکل و کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به همراه معاونان و کارکنان این مجموعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در دفاع از مظلومان بیعتی دوباره کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل‌احمد سلامی در حاشیه این مراسم گفت: زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند و ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یک تکلیف برای آزادیخواهان در مقابل ظلم و ستم است و این روز امسال به لحاظ اقدام‌های خصمانه نظام سلطه به سرکردگی ددمنشان آمریکای تروریست‌پرور و رژیم غاصب صهیونیستی علیه آرمان مقدس فلسطین از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: حضور پرشور همراه با آگاهی و بصیرت ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، میدان عمل حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انعکاس دهنده انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: روز جهانی قدس هر سال باعث تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادیخواهان جهان شده است تا آرمان‌های آزادیخواهانه، استقلال‌طلبانه و آزادی بخش را دنبال و با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.

کد خبر: 69449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =