دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با مدیر کل تامین اجتماعی استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان به اتفاق هیات همراه جهت تعیین تکلیف لیست‌های معوق نیروهای خرید خدمت آموزشی شاغل در آموزش و پرورش استان با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، در این نشست که در محل اداره کل استان تشکیل شد محمد خیاطی، مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات جمع حاضر به تعامل دو طرفه این دو سازمان اشاره و بیان کرد این اداره کل آمادگی هرگونه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش در چارچوب قوانین و مقررات جاری سازمان در باره رفع مشکل ایجاد شده را دارد.

در ادامه حسن بروشکی،مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان درباره عدم ارسال لیست ماه‌های مهر، آبان ، آذر ۱۴۰۲ نیروهای خرید خدمت آموزشی بالغ بر۵۸۰۰ نفر بعلت تاخیر در بستن قرارداد با پیمانکاران طرف قرارداد ، خواستار همکاری سازمان تامین اجتماعی در دریافت لیست های معوق شد.

خیاطی در این باره بیان کرد: طبق اصلاحیه بند ۶۲/۲ دستور اداری شماره ۱۶۴۰‏/۱۴۰۰‏/۱۰۰۰ مورخ ۱‏/۳‏/۱۴۰۰(تنقیح، تجمیع و تلخیص دستورالعمل‌ها و ضوابط نحوه رسیدگی به ادعای اشتغال) درباره قراردادهای پیمانکاری با موضوع خدمات تأمین نیروی انسانی، چنانچه از تاریخ مهلت ارائه صورت مزد و حقوق بیش از (۶) ماه سپری نشده باشد مشروط بر اینکه پیمان محاسبه نشده و یا از ماه خاتمه پیمان بیش از (۱) ماه نگذشته باشد، دریافت صورت مزد و حقوق معوق پس از بررسی در کمیته احتساب سوابق از منوی باجه دریافت با وصول حق بیمه مربوطه به همراه جرائم متعلقه در ردیف پیمان به صورت نقدی و یک جا بلامانع است. اما با توجه به عدم داشتن شرایط فوق باید از طریق ادعای سابقه انفرادی اقدام لازم صورت پذیرد.

کد خبر: 69534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =