برگزاری اولین جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان در سال ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان در سال ۱۴۰۳، بصورت وبیناری و با حضور تمامی واحدهای استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، اولین جلسه شورای اداری اداره کل استان با هدف برنامه‌ریزی جهت ارتقاء کارایی و هماهنگی در ارائه خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به شرکای اجتماعی در سال ۱۴۰۳، بصورت وبیناری و با حضور همکاران اداره کل استان و شعب سطح استان برگزار شد.

محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه قدس در کنسولگری کشورمان در دمشق، از زحمات و تلاش های همکاران در تمامی واحدهای اجرایی تشکر و بر ارتقاء تعاملات و هماهنگی در ارائه خدمات بهتر به ذینفعان و شرکای اجتماعی سازمان تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات، مجددا بر اخلاق‌مداری و حفظ شان و منزلت مراجعان تاکید و همگان را به تلاشی مضاعف در راستای نیل به اهداف عالی سازمان دعوت کرد.

در ادامه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل، معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل و روسای شعب نکته نظرات خود را در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳ بیان کردند.

کد خبر: 69536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =