دیدار مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان با مدیر درمان تامین اجتماعی استان

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با حضور در دفتر مدیریت درمان تامین اجتماعی با امین فخر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمان، امین فخر، مدیر درمان استان در این دیدار ضمن تبریک سال نو از خدمات و همکاری‌های سازمان آتش‌نشانی کرمان با سازمان تامین اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

وی یادآور شد: اساس کار در واحدهای درمانی تامین اجتماعی، تامین ایمنی بیمار است و بدین منظور هم به تامین تجهیزات، وسایل و امکانات پزشکی و هم به ایمنی فضاهای فیزیکی توجه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های کارشناسی نسبت به اصلاح ساختارهای فیزیکی فضاهای درمانی اقدام می‌شود.

ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتششانی کرمان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو، بیان کرد: مجموعه درمان تامین اجتماعی استان کرمان مجموعه ای پرتلاش و خدمتگزار است که خدمات درمانی را به بیمه‌شدگان و مردم ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه همکاری ما با سازمان‌ها از جمله سازمان تامین اجتماعی به منظور تسهیل و تداوم خدمت رسانی به مردم است گفت: رسالت ما تامین ایمنی و پیشگیری از حوادث و وقایع در جامعه است.

کد خبر: 69542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =