پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

مدیر کل تأمین اجتماعی کردستان در پیامی ۲۵ فرودین روز ملی منابع انسانی را به کارکنان سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان، متن پیام صادره از سوی صلاح قریشی به شرح ذیل است:

بدون شک، اصلی‌ترین عامل اجرایی شدن راهبردها و برنامه‌های اجرایی هر سازمانی، نیروی انسانی آن است که با مدیریت صحیح سایر منابع، می‌تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین شده سازمان تأمین نماید.

نیروی انسانی، حیاتی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه سازمان‌ها است. در شرایط حاضر اقتصادی و سیاسی کشور، مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران، یک ضرورت است و اگر به این مسئله باور داشته باشیم، سازمانی سرشار از انرژی، پویایی و خلاقیت خواهیم داشت. منابع انسانی سرچشمه تمام آن چیزهایی است که می تواند پایداری سازمانی را تضمین کند و آنقدر ارزشمند است که می‌تواند بر روی سایر منابع و حتی سیاست گذاری‌های خارج از سازمان تأثیر گذار باشد.

اینجانب، فرارسیدن ۲۵ فروردین ماه، که به عنوان روز ملی منابع انسانی، نامگذاری شده است را به همکاران گرانقدر و پرتلاش تامین اجتماعی استان کردستان، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم، با تلاش و اهتمام همکاران گرانقدر، این فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) "نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح در کنار ایستادگی، عزم راسخ، توکل به خدا و امید به آینده، راهگشاترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ تاریخی و متناسب با شأن آن هستند" را تحقق بخشیم.

کد خبر: 69699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =