صدور احکام جدید بیش از ۲۹ هزار بازنشسته استان یزد

مدیر صندوق بازنشستگی یزد از صدور احکام جدید ۲۹ هزار و ۲۴ نفر از بازنشستگان در اجرای مقررات کشور و مصوبه هیات وزیران در این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمود زارع شاهی با بیان اینکه احکام سال جدید با ضریب ۲۰ درصد صادر شد گفت: بازنشستگان و موظفین می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به آدرس www.sabasrm.ir احکام سال جدید را مشاهده کنند.

وی افزود: درباره اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه توسعه هفتم که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و موظفین‌ با شاغلین است، پیش‌نویس آیین‌نامه آن با محور سازمان امور اداری و استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله نهایی است که به محض تصویب و ابلاغ و تامین اعتبار اعمال و احکام صادر می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی یزد از همکاری و پیگیری مخلصانه مسئولان استان در بخش‌های مختلف در راستای خدمت به بازنشستگان و همچنین تامین برخی امور رفاهی و فرهنگی جامعه هدف در استان تشکر کرد و تداوم آن را در سال‌جاری و بیش از گذشته خواستار شد.

هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر بازنشسته از ۷۳ دستگاه شامل ۱۹ هزار و ۱۹۵ نفر از مردان و بقیه از زنان عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان هستند و ۱۰ کانون نیز همکاری مناسب را برای اجرای برنامه‌های مختلف و پیگیری مطالبات همراهی دارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت دارد.

کد خبر: 69897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =