استخدام پزشکان متخصص در مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استخدام و بکارگیری پزشکان متخصص قلب و عروق، ارتوپدی، رادیولوژی و ...‌ در مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، در آستانه فرا رسیدن و گرامیداشت هفته کارگر، مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و هیات همراه با حضور در خانه کارگر با مرتضی مقدم، دبیر اجرایی خانه کارگر استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به پروژه‌های تکمیل و آماده افتتاح درمانگاه‌های سبلان اردبیل و شهرستان نمین گفت: این پروژه‌ها به زودی تجهیز و در اختیار مردم شریف قرار می‌گیرد.

وی با بیان افزایش ۳۲ درصدی مراجعات به پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از استخدام و بکارگیری پزشکان متخصص قلب و عروق، ارتوپدی، رادیولوژی و ...‌ در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خبر داد.

نیک سیرت با اشاره به راه‌اندازی سامانه تلفنی ۳۱۰۴۱ از بیمه‌شدگان سازمان درخواست کرد از طریق این سامانه نسبت به دریافت نوبت پزشکان اقدام کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل همچنین در مورد پروژه‌های عمرانی این مدیریت افزود: عمده پروژه‌های مدیریت درمان استان اردبیل عبارتند از افزایش تخت‌های بستری بیمارستان سبلان از ۱۶۰ به ۲۵۶، افزایش تخت‌های بستری بیمارستان ارس پارس آباد از ۶۴ به ۹۶ تخت، احداث درمانگاه شهرستان‌های خلخال، گرمی و بیله‌سوار (با تامین زمین مناسب)، تکمیل و آماده‌سازی درمانگاه شماره دو اردبیل، ادامه طرح ارتقای هتلینگ بخش‌های بیمارستان سبلان و ارس، اتمام و بهره‌برداری از سیستم تهویه مطبوع و نوسازی و بهسازی کلی واحد تاسیسات بیمارستان‌ها و ... که اعتبارات پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای امسال مدیریت درمان استان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مرتضی مقدم، دبیر اجرایی خانه کارگر استان اردبیل در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیر درمان استان و هیات همراه و تقدیر از کلیه کارکنان در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان به ویژه کارگران زحمتکش و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند و قابل توجه مدیریت درمان استان گفت: پیشرفت و توسعه پروژه‌ها و سایر بخش‌های خدمات‌رسان در سایه داشتن مدیران جهادی و سختکوش است که خوشبختانه اتحاد، همدلی و هم‌افزایی در جهت ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی بین اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کاملا محسوس است.

در پایان این دیدار مدیر درمان استان با اهدای لوح سپاس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر از زحمات و تلاش‌های دبیر اجرایی خانه کارگر استان تجلیل کرد.

کد خبر: 69908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =