افزایش ۱۸ درصدی معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از افزایش ۱۸ درصدی ارائه خدمات ویزیت تخصصی در مراکز درمانی ملکی این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدکاظم امیدیان در نشست کمیته نظارت بر درمان استان سمنان با ارائه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارائه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

وی با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارائه خدمت به‌ویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت‌رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، گفت: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

امیدیان افزود: از مجموع خدمات ارائه شده یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت مربوط به موارد پاراکلینکی از جمله خدمات دارویی، آزمایش، فیزیوتراپی و رادیولوژی بود.

وی با بیان اینکه در هر مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی داروهای متناسب با نوع خدمات عمومی و تخصصی آن مرکز ارائه می‌شود، بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه دارویی با چهار میلیون و ۲۷۰ هزار قلم دارو در بخش درمان سرپائی مراکز ملکی تامین اجتماعی استان سمنان برای بیماران سال گذشته ثبت شد.

یک بیمارستان و هشت مرکز درمانی سرپایی به بیش از ۵۰۰ هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان خدمت ارائه می‌کند و بیمه‌شدگان سازمان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی، از طریق آدرس اینترنتی و همچنین کد دستوری #۱۴۲۰*۴* از طریق تلفن همراه برای نوبت گیری از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان اقدام کنند.

کد خبر: 69987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =