بازدید مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی گلستان از درمانگاه موقت شهرستان آق قلا

مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی گلستان به همراه دیگر مسئولان استانی از درمانگاه موقت شهرستان آق قلا بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، پس از موافقت کلی سازمان تامین اجتماعی با پیشنهاد استان و تصویب راه‌اندازی درمانگاه موقت در شهرستان آق قلا در سفر مدیرعامل سازمان به استان گلستان و تایید مکان پیشنهادی توسط دانشگاه علوم، اکنون محسن دیباجی، رئیس اداره مدیریت مراکز درمانگاهی سازمان در شهرستان آق قلا حضور یافت و از نزدیک در جریان روند راه‌اندازی درمانگاه قرار گرفت.

رمضان زینلی، مدیر درمان و قربان زنگانه، مدیرکل تامین اجتماعی گلستان، حسین پور، معاون خدمات درمانی، مهاجر، رئیس اداره درمانگاه‌ها و صحنه، رئیس شعبه آق قلا طی نشستی با دکتر دیباجی در حاشیه بازدید از شعبه آق‌قلا درباره اهمیت و ضرورت راه اندازی درمانگاه موقت تاکید کردند.

زینلی با اشاره به محرومیت شهرستان آق قلا و همراهی مردم این شهرستان با برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسیب‌هایی که در سیل سال‌های گذشته متحمل شدند، راه‌اندازی درمانگاه موقت را کاری کوچک در برابر عظمت این مردم دانست.

راه‌اندازی درمانگاه موقت تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بطور مستمر در حال پیگیری است.

کد خبر: 70001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =