پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از پرداخت یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۴۰۰ طرح در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، یوسف شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته برای فعالان مشاغل خانگی استان پیش بینی شده بود گفت: یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال از این تسهیلات جذب و به یک هزار و ۴۰۰ طرح پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی ۶۰۰ رسته است و به متقاضیان دریافت وام در این حوزه در قالب افراد مستقل و پشتیبان تسهیلات پرداخت می‌شود افزود: حمایت از فعالان مشاغل خانگی از برنامه‌های‌ مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود و حمایت خوبی نیز تاکنون از فعالان این حوزه صورت گرفته که همچنان استمرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان همچنین بیان کرد: یک هزار و ۳۰۰ تعاونی در حوزه تولید، توزیع و خدمات فعال هستند که کانون‌های کسب و کار و خوشه‌های صنعتی با تشکیل تعاونی‌های "تامین نیاز" توسعه یافتند و در این باره مردم را هم پای کار آوردیم.

شعبانی گفت: اجرای سند توسعه بخش تعاون به عنوان سند فرابخشی در استان از اهداف مهم بخش تعاون در سال‌ جاری است و در حال تهیه برش شهرستانی این سند نیز هستیم. وی با بیان اینکه بر تقویت بخش تعاون بسیار تاکید داریم افزود: ۲۵ درصد سهم تسهیلات به تعاون اختصاص می‌یابد تا به هدف پیش‌بینی شده مبنی بر توسعه تعاون هر سال دو درصد دست یابیم.

شعبانی ادامه داد: در حوزه تسهیلات مختص تعاونی، ۱۰۰ میلیارد تومان طرح به بانک معرفی کردیم که ۵۲۰ میلیارد ریال تاکنون برای توسعه تعاونی‌ها پرداخت شده است.

کد خبر: 70082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =