بازرسی بیش از ۱۰ هزار کارگاه در استان یزد در سال گذشته

رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۱۰ هزار و ۳۶۹ مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان انجام شده که ۵ هزار و ۲۰۰ مورد آنها بازرسی‌های ادواری است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، اولین جلسه وحدت رویه ماهیانه بازرسان کار استان با موضوع هماهنگی به منظور اجرای برنامه‌های روز جهانی ایمنی و بهداشت شغلی و همچنین هفته کارگر در اداره کل استان برگزار شد.

مجید دشت آبادی، رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۱۰ هزار و ۳۶۹ مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان انجام شده که ۵ هزار و ۲۰۰ مورد آنها بازرسی‌های ادواری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴۴ درخواست بررسی صلاحیت ایمنی امور پیمانکاران توسط اداره بازرسی انجام شده است افزود: ۴۸۲ مورد کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در استان یزد در سال گذشته تشکیل شده است.

دشت آبادی ادامه داد: ۱۱۶ مورد صلاحیت شرکت‌های خدماتی در سال گذشته بررسی شد و پنج هزار و ۶۸۶ مورد درخواست‌های مشاغل سخت و زیان‌آور نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر: 70097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =