پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار

رییس اداره بهزیستی سبزوار از پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به عنوان کمک هزینه ساخت، خرید و ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مرضیه کیانی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است گفت: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا دو میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده‌های با یک معلول و خانواده‌های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده‌های دومعلولی ساکن شهرها دو برابر این رقم است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده‌های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

کیانی یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت‌آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن‌ها به کمک‌های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

کد خبر: 70104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =