برگزاری مراسم جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی به زندگی مستقل در البرز

مراسم تکریم و جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی به زندگی مستقل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بهزیستی البرز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه با حضور محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، وجیهه محمدی فلاح، و عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون استان البرز مراسم تکریم و جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی البرز به زندگی مستقل در محل شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به اینکه در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه‌های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند گفت: مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده‌اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت‌های سازمان بهره مند خواهند بود.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده‌ای همراه با آرامش و موفقیت تأکید کرد و افزود: این افراد هم اکنون توانایی تأمین زندگی مناسب و ایجاد اشتغال برای خود را دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی نیز قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل شده بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد،۶ دختر و۱۳ پسر بالای ۱۸ سال هستند که به هر کدام از این فرزندان مبلغ دو میلیارد ریال کمک هزینه زندگی مستقل پرداخت شده است.

کد خبر: 70109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =