دیدار مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان با رئیس خانه کارگر استان

نشست مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان و رئیس خانه کارگر استان در سالن مدیریت درمان در راستای کاهش دغدغه‌های شرکای اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و به منظور تقویت تعاملات و ارتباطات فی مابین سازمان و شرکای اجتماعی، تحقق اصل سه جانبه‌گرایی، بیان مسائل و حل مشکلات موجود و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی، نشست و هم‌اندیشی با یکی از شرکای اجتماعی سازمان برگزار شد.

در این جلسه شیرزاد قادر پوراقدم، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان کردستان رسیدگی به امور جامعه کارگری را وظیفه شرعی و سازمانی دانست و افزود: می‌توان با تشکیل جلسه‌های کارشناسی به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و رفع مسائل و مشکلات و بررسی دغدغه‌های ذی‌نفعان رضایتمندی حاصل کرد.

قادر پور اقدم بیان کرد: نکته با اهمیت بین مدیریت درمان تأمین اجتماعی کردستان و جامعه کارگری، مسئولیت اجتماعی آن است به طوری که حقی ناحق نشود و تصمیم منطقی و اصولی در چارچوب قوانین و مقررات اتخاذ شود.

وی تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی را ضروری و مثبت دانست و افزود: دغدغه‌های کارگران و کارفرمایان به عنوان بخش بزرگی از جامعه مخاطبان سازمان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده و ما خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات آنان می دانیم و معتقدیم سازمان تامین اجتماعی بدون همراهی و همکاری شرکای اجتماعی به اهداف متعالی که در رسالت آن تدوین و تبیین شده است نخواهد رسید.

در این جلسه صفری به نمایندگی از جامعه کارگری استان نیز با بیان مسائل و مشکلات و قدردانی از تلاش‌های مدیریت درمان و کارکنان تأمین اجتماعی در پیگیری مسائل و مشکلات درمانی کارگران گفت: به عنوان شرکای اجتماعی، دفاع از منافع این سازمان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم و تأمین اجتماعی را متعلق به خود می‌دانیم.

کد خبر: 70163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =