برپایی میز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی و پایگاه سنجش سلامت در مصلی اصفهان

میز ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، در محل مصلی شهر اصفهان و پیش از برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تشکیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، در این برنامه که با استقبال نمازگزاران و مردم اصفهان روبرو شد، مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین اجتماعی استان به همراه جمعی از کارشناسان اداره کل و شعبه ۳ تامین اجتماعی اصفهان حضور داشتند و به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به نمازگزاران و مراجعان پرداختند.

حاجی کاظمی در این باره گفت: هدف از برگزاری این میز ارتباطات مردمی و پایگاه سنجش سلامت، ایجاد فرصتی برای دیدار چهره به چهره با مردم و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنان در زمینه‌های مختلف مرتبط با تامین اجتماعی و سلامت بود.

وی افزود: در این برنامه، کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی به ارائه مشاوره و راهنمایی درباره تعهدات بلندمدت، کوتاه‌مدت، مستمری‌ها، از کارافتادگی، غرامت دستمزد، بیمه بیکاری، و سایر خدمات سازمان تامین اجتماعی به مراجعین پرداختند. همچنین در کنار این میز، پایگاه سنجش سلامت نیز توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان برپا شده بود و خدمات رایگان سنجش سلامت به نمازگزاران و مراجعان ارائه شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان همچنین از همکاری و استقبال خوب نمازگزاران و مردم اصفهان از این برنامه قدردانی کرد و گفت: این اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات باکیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به نیازها و مطالبات بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و مردم گرامی پاسخ دهد.

حاجی کاظمی در این برنامه به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

کد خبر: 70167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =