پرداخت بیش از ۶۸ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان قم از پرداخت ۶۸ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در اوایل اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، در هفته گذشته بیش از ۴۳ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: بخشی از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان قم همچنین گفت: بخشی از مطالبات مراکز دانشگاهی نیز در چند روز آینده به میزان ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب دانشگاه علوم پزشکی قم واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان قم در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۴۰ هزار نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود شامل چهار مرکز ملکی از طریق عقد قرارداد با بیش از ۸۰۰ مرکز بیمارستانی،درمانگاهی ،مراکز پاراکلینیکی ومطب ها به بیمه‌شدگان خدمت‌رسانی می‌کند.

کد خبر: 70169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =