پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان انواع تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی به گیلانی‌ها

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان انواع تعهدات بیمه‌ای کوتاه‌مدت به هم استانی‌ها، توسط این اداره کل در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی مدیرکل این مجموعه در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر با بیان اینکه افزون بر نیمی از بیمه‌شدگان اصلی و بخش عمده‌ای از بازنشستگان سازمان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند در گزارشی عملکردی از تعهدات ارائه شده گفت: در سال ۱۴۰۲ فقط در حوزه تعهدات کوتاه مدت مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف پرداخت شده که ۵۹۰ میلیارد تومان آن بابت مقرری بیمه بیکاری و ۱۶۰ میلیارد تومان انواع غرامت‌ها و کمک هزینه‌ها شامل غرامت ایام بیماری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه بارداری، اروتز و پروت ، کمک هزینه کفن و دفن و ... بوده است .

وی با اشاره به اینکه غرامت ایام بیماری با رقم ۷۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بالاترین میزان و تقریباً نیمی از تعهدات حوزه غرامت‌ها و کمک هزینه‌ها را شامل می‌شود افزود: کمک هزینه بارداری با ۴۱ میلیارد تومان در ردیف بعدی بیشترین ارقام تعهداتی این حوزه قرار دارد.

کمک هزینه های سفر بیمار ، اروتز و پروتز ، ازدواج ، کفن و دفن و ... از دیگر تعهدات کوتاه‌مدت‌ سازمان به بیمه‌شدگان است.

کد خبر: 70185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =