برگزاری جلسه شورای راهبردی شرکای تامین اجتماعی خوزستان

با هدف انسجام، تفاهم و تقویت ارتباطات، توسعه و تعامل ذی‌نفعان، جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی pp با حضور روسای تشکل‌های کارگری، کارفرمایی، بازنشستگی، مدیران و معاونان درمان و بیمه تامین اجتماعی استان خوزستان در شعبه پنج تامین اجتماعی اهواز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، در این نشست، شرکای اجتماعی سازمان در حوزه‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادات خود را به صورت رو در رو با مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی استان در میان گذاشتند.

عبدالرضا روشنی، مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان از همدلی و همراهی شرکای اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تصمیم‌گیری در مورد موضوعات معیشتی جامعه به سیاست‌گذاری کشوری برمی‌گردد. در این باره ما سعی کرده‌ایم همیشه با عزت و احترام با بازنشستگان محترم جلسه برگزار و رفع مشکلات کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم افزایش حقوق سال جاری (۱۴۰۳) با توجه به بضاعت و توان سازمان بتواند موجب آرامش بازنشستگان شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: سال گذشته چند دوره آموزشی در اهواز و شهرستان ها برگزار شد ، امسال نیز این آمادگی وجود دارد که این دوره‌ها بر اساس نیاز و درخواست تداوم داشته باشد.

روشنی در پاسخ به مشکلات تغییرات سیستمی گفت: در شروع هر کار جدیدی مشکلاتی هست، به امید خدا با رایزنی این مشکلات رفع خواهد شد. این تغییرات در جهت بهبود عملکرد روابط بین جامعه کارگری، کارفرمایی و سازمان نقش اساسی خواهد داشت.

وی افزود: همکاران من هر روز تا ساعت ۷ عصرحتی در روزهای پنجشنبه و جمعه جهت بررسی لیست هوشمند در محل کار حضور دارند و انشالله این چالش نیز حل خواهد شد.

هدایت اله عبدی‌زاده، نیز با تبریک هفته و روز کارگر گفت: در بخش درمان به خاطر اینکه استان خوزستان دارای خصوصیات منحصر به فردی است الحمدلله کارها به خوبی و روبه جلو حرکت می کند. از همه همکاران در حوزه درمان و بیمه به خاطر زحماتشان تقدیر و تشکر می کنم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: سازمان برای ساخت پلی‌کلینیک هفت تپه مصوب کرده و ما پیگیر کارهای اجرایی آن هستیم، به امید خدا پس از طی مراحل اداری عملیات ساخت این مرکز درمانی در هفت تپه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال۱۴۰۲ تعداد ۱۵۰ پزشک عمومی و متخصص جذب کردیم و آمادگی این را داریم با هر نوع پزشک متخصص قرارداد همکاری داشته باشیم .

عبدی‌زاده در ادامه به خلاصه‌ای از اقدامات مدیریت درمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بازسازی و تغییر کاربری درمانگاه اروندکنار به لطف آقای روشنی، مدیرکل استان به اتمام رسیده و منتظر چارت تشکیلاتی آن هستیم . همچنین درمانگاه رامشیر و باغملک که جز مصوبات جلسات قبل بود، در سال گذشته راه اندازی شدند. ۵ دستگاه آمبولانس نیز برای مراکز درمانی استان خریداری و توزیع و سه دستگاه CT SCAN تحویل گرفته شد.

کد خبر: 70401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =