استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

مدیر امور اجتماعی اداره ‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سجاد اوجاقلو، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه‌های بهداشت کارگری هستند، بیان کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به دو هزار و ۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.

اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز افزود: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند؛ داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا، بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: 70412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =