دیدار مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با کارکنان شهرستان بانه

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان در سفر کاری خود به شهرستان بانه، با رئیس و همکاران شعبه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان، صلاح قریشی در این دیدار از همکاران خواست با تلاش مضاعف و رویکرد تعاملی در راستای تحقق اهداف سازمان و برنامه‌های اداری مشارکت کنند.

وی طی این بازدید ضمن برگزاری جلسه‌ای با رئیس و همکاران شعبه از نزدیک در جریان مسائل و موارد مربوطه به شعبه و همکاران قرار گرفت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه همکاران شعبه خواستار تعامل، همکاری، هم‌افزایی، پشتکار و جدیت در کار در راستای اهداف متعالی سازمان و دستیابی به شاخص ها و مصوبات شد.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع، روحیه اخلاق‌مداری، مشتری‌مداری و رعایت حقوق شهروندی گفت: باید زمینه رضایت‌مندی حداکثری جامعه هدف (کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ) و کلیه شرکای اجتماعی را در استان فراهم کنیم.

قریشی بر تقویت بدنه کارشناسی شعب تابعه تاکید کرد و افزود: دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در ماموریت‌ها و رسالت‌های خطیر سازمان؛ نیازمند برنامه‌ریزی و سازماندهی قوی و منسجم تشکیلاتی است.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان بانه، بر تلاش و همت شبانه‌روزی همکاران برای جذب و رشد بیمه‌شدگان به ویژه در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی تاکید و بیان کرد: رضایت خدا در رضایت مردم است و باید از این فرصت بوجود آمده در راه خدمتگزاری به جامعه کار و تولید، استفاده مطلوب کرد.

کد خبر: 70549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =