دیدار مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اعضای انجمن صنفی کارگران ساختمانی بجنورد

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی در بازدید از انجمن صنفی کارگران ساختمانی بجنورد ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه انجمن‌های صنفی کارگری در استیفا حقوق کارگران، آنها را جزو شرکای راهبردی سازمان تامین اجتماعی برشمرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی، مدیرکل استان در این دیدار ضمن تقدیر از تعاملات وهمکاری‌های مطلوب متقابل، جایگاه و نقش تشکل‌های کارگری در تعاملات اجتماعی و سیاسی را مهم دانست و افزود: تقویت تعاملات و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه کارگری را از وظایف خود می‌دانیم.

وی با تاکید براینکه کارگران از اقشار شریف جامعه بوده و بدلیل شرایط خاص و سنگین کاری نیازمند حمایت بیشتر هستند، بیان کرد: باید تلاش شود تا راه‌های سوء استفاده از ظرفیت و سهمیه‌های تعیین شده برای فعالان واقعی این گروه جلوگیری شود .

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: در برنامه‌ریزی‌های جاری تاکید اینجانب بر اجرای طرح بازرسی شفاف و مبتنی بر قانون است و تمام تلاشمان اینست تا کارگران واقعی فعال در صنعت ساختمان‌سازی شناسایی شده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

در ادامه این دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی بجنورد مسائل و مشکلات و درخواست‌های جامعه تحت پوشش را مطرح کردند و مدیرکل تامین اجتماعی استان پاسخگوی این سئوالات بود.

تعداد ۵۰۵۳ نفر کارگر ساختمانی به‌عنوان بیمه شده اصلی و ۱۴ هزار و ۵۷۸ نفر عائله و افراد خانواده‌های آنان به‌عنوان بیمه‌شدگان تبعی تحت پوشش خدمات اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی قرار دارند.

کد خبر: 70747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =