آیت‌الله رئیسی یارصدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند

«صولت مرتضوی» وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی، درآیین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: «آیت الله رئیسی» شهید جمهور، یار صدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی امروز، شنبه ۱۲ خرداد همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد.

وی در این آیین بیان کرد: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آحاد مختلف جامعه وظیفه دارند در دفاع از میراث ماندگار به کرات با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کنند.

وزیرکار، هدف ازتجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تأکید بر نظریه مترقی امام خمینی (ره) مبنی بر استواری حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: حفظ جمهوری اسلامی ایران از واجبات است و این میراث ماندگارپایدارخواهد بود.

مرتضوی تأکید کرد: مجموعه وزارت کار نیز بر خود لازم می‌داند با آرمان‌های امام شهدا که مهم‌ترین آن «جمهوری اسلامی ایران» است تجدید میثاق کنند. حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه، میراث ماندگار امام (ره) است که باید از آن صیانت شود.

همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آیین تجدید میثاق وزیر تعاون، کار و ‌رفاه‌ اجتماعی، معاونان وزیر، روسای سازمان های تابعه و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم یاد و خاطره امام شهدا و مقام والای شهدای خدمت را گرامی داشت.

کد خبر: 71187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =