طراحی ۱۰۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال

«محمدحسین تهرانی»، مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران با اشاره به انجام مراحل مختلف طراحی ۱۰۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: همچنین در حال حاضر حدود ۱۰۰ پروژه توسط شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران در مراحل مختلف طراحی است.

تهرانی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران برنامه‌ها و اقداماتی جدی در دستور کار دارد که مهمترین آنها فعالیت در حوزه طراحی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین اجتماعی است.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین اجتماعی متشکل از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، پلی‌کلینیک‌ها، شعب، مراکز اداری و رفاهی و مکان‌هایی است که مالکیت آن متلعق به سازمان تأمین اجتماعی است و شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران وظیفه طراحی این پروژه‌ها را عهده‌دار است و در نهایت پس از اتمام کار عمرانی پروژه‌های اشاره شده، نظارت بر این موارد را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران اضافه کرد: در بیش از ۲ سال گذشته در قالب فعالیت‌های شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران، جهش‌های بزرگی در انجام عملیات‌های تکلیفی این مجموعه صورت گرفته است.

او همچنین در ادامه توضیح داد: با وجود فعالیت حدود ۳۰ ساله شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران، ظرف سال‌های اخیر از نمادهای ساخت و ساز و مشاوره این حوزه در کشور محسوب می‌شوند. این شرکت در حال حاضر در قالب پنج شرکت درجه یک حوزه طراحی و نظارت پروژه‌های عمرانی کشور قرار دارد و تلاش بر ارتقای این وضعیت داریم.

تهرانی تأکید کرد: به واسطه تلاش‌های مستمر کارکنان شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران و حمایت‌هی بی‌دریغ مدیرعامل و مدیران سازمان تأمین اجتماعی در دوره حدود سه ساله اخیر، اقدامات بسیار مهمی در این حوزه صورت گرفته و این مجموعه در حوزه پروژه‌های عمرانی در کشور در جایگاه مناسبی قرار دارد.

نظارت بر ۷۰ پروژه در حال اجرای تأمین اجتماعی

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۷۰ پروژه عمرانی در سطح کشور توسط شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران مورد نظارت قرار دارند، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل بیمارستان‌، درمانگاه، شعب و پلی‌کلینک‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: پروژه‌های اشاره شده در نقاط مختلف کشور از سراوان در استان سیستان و بلوچستان تا مناطق مرزی و استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است.

تهرانی با بیان اینکه پس از اتمام کار این پروژه‌های عمرانی، دسترسی به خدمات‌ سازمان تأمین اجتماعی برای ذینفعان، جامعه تحت پوشش و گروه‌های مختلف مردمی بیشتر و در شرایط تسهیل ‌شده خواهد بود، گفت: امیدواریم طی سال‌های ۱۴۰۳ و سال آینده شاهد اتمام کارهای عمرانی پروژه‌های تأمین اجتماعی و ارتقای خدمت‌رسانی این سازمان به مردم و جامعه تحت پوشش باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران با اشاره به اینکه اکنون حدود ۱۰۰ پروژه توسط شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران در مراحل مختلف طراحی است، توضیح داد: با اتمام این مجموعه طراحی در سال‌جاری، از سال ۱۴۰۴ آغاز به‌کار عملیات عمرانی پروژه‌های مذکور را شاهد خواهیم بود.

او اضافه کرد: مجموعه اقدامات تأمین اجتماعی و شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران در حوزه طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های عمرانی بخش‌های مختلف در سراسر کشور، نشان از اهتمام این سازمان به توسعه ارائه خدمات است و اینکه این نهاد بیمه‌گر برای ارتقای خدمات‌رسانی به مردم، افزایش امکانات سخت‌افزاری لازم را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران افزود: به واسطه این حجم از اقدامات حوزه عمرانی در بخش‌های درمانی، بیمه‌ای و رفاهی تأمین اجتماعی در سطح کشور، نگاه این سازمان به رشد بهتر و بیشتر جریان ارائه خدمات به مردم و جامعه تحت پوشش است.

او بیان کرد: تلاش ما بر این بود که در دوره فعالیت دولت سیزدهم، کارنامه موفقی در حوزه خدمات مربوط به پروژه‌های عمرانی و دیگر فعالیت‌های مرتبط با شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران را در معرض مشاهده مردم قرار دهیم که این مهم با حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی محقق می‌شود.

کد خبر: 71235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =