فولاد برنده جدال جنجالی هفته سیزدهم

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش آتیه آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه فولاد آرنا به قضاوت محمدرضا تارخ برگزار شد.

دوم تیم در حالی به مصاف هم رفتند که فولاد خوزستان با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم و پیکان با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار داشتند.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در این مسابقه محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی(مجتبی نجاریان دقیقه ۷۵ )، محمدزبیر نیک نفس(سیدمحمد میری دقیقه ۷۹)، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی،  فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی(محمد قاسمی نژاد دقیقه ۷۵) و لوسیانو پریرا(ساسان انصاری دقیقه ۷۹) را به میدان فرستاد.

در سوی دیگر میدان مهدی تارتار از محمد دریس، امیرحسین رنگرز جدی، میلاد شیخی سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، امیر روستایی، فرزاد حاتمی، سیدمحمد ستاری، سامان فلاح، مجید عیدی و اسماعیل بابایی در این مسابقه استفاده کرد.

فولادی‌ها در حرکتی عجیب اقدام به جابجایی خط طولی زمین مسابقه کرده بودند که این موضوع با اعتراض ناظر مسابقه و مسئولان تیم پیکان همراه شد تا اینکه مسئولان ورزشگاه مجبور شدند، خط‌کشی را دوباره انجام دهند.

نیمه نخست این مسابقه در حالی به پایان رسید که توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و دو تیم نتوانستند موقعیت جدی گلزنی در محوطه جریمه یکدیگر خلق کنند.

فولادی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ با ارسال توپ از سمت چپ زمین، لوسیانو پریرا در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه چکشی او با واکنش دریس دروازه‌بان پیکان به کرنر رفت.

یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۵۳ بازیکنان فولاد بار دیگر از سمت چپ زمین توپ را روی دروازه پیکان ارسال کردند که پریرا این بار با ضربه سر توپ را راهی دروازه پیکان کرد ولی بار دیگر دریس اجازه گلزنی به وی نداد.

در دقیقه ۶۴ روی یک ضربه ایستگاهی توپ روی سر محمدرضا عباسی قرار گرفت و ضربه او در آستانه ورود به دروازه قرار داشت اما این بار نیز دروازه‌بان پیکان ناجی دروازه تیمش شد.

در ادامه این مسابقه فولادی‌ها همچنان هجوم از جناحین را در دستور کار قرار دادند اما به نتیجه نرسیدند و در نهایت این دیدار پرحاشیه با تساوی بدون گل پایان یافت. با این نتیجه، فولاد خوزستان ۱۹ امتیازی شد و شانس خود را برای نزدیک شدن هر چه بیشتر به صدر جدول از دست داد.

پیکان نیز با این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل پایین‌تر از نفت مسجد سلیمان در جایگاه یازدهم جدول ایستاد.

کد خبر: 7247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =