صنعتگران از شرکای سازمان تامین اجتماعی هستند

اعضای خانه صنعت و معدن کرمانشاه با ایمان بیوس، مدیر کل تامین اجتماعی این استان دیدار و در خصوص دغدغه های حوزه کارفرمایی و کارگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این دیدار، از صنعتگران و کارفرمایان به عنوان تلاشگران خط مقدم تولید و اشتغال در کشور و استان یاد کرد و افزود:تامین اجتماعی استان در راستای تقویت اشتغال پایدار و صیانت از نیروی کار در سال جهش تولید، با توسعه و گسترش تعاملات موثر، همواره در کنار صنعتگران و کارفرمایان عزیز خواهد بود.

ایمان بیوس با بیان اینکه صنعتگران و کارفرمایان از شرکای ارزشمند سازمان تامین اجتماعی هستند، افزود:سالانه و در قالب طرح تجلیل از چهره های برتر حوزه کار آفرینی از فعالان این حوزه که در عرصه تولید و اشتغال و تولید کالای ایرانی با بکارگیری نیروی فعال داخلی، فعالیت چشم گیر اقتصادی در رونق و جهش تولید دارند، در سطوح مختلف و بر اساس شاخص های ۱۰ گانه با حضور مدیران ارشد سازمان، در سطح کشور و استانی تجلیل بعمل می آید.

مهندس شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای بیوس به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تجربه، تخصص و بومی بودن ایشان اظهار امیدواری کرد در رفع مشکلات و دغدغه های فراوان کارفرمایان و بخش تولید استان، به صنف کارفرمایی بیش از پیش عنایت و توجه داشته باشند تا در شرایط سخت اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه علیه اقتصاد کشور و همچنین شیوع گسترده کرونا ویروس، بتوانیم عرصه کار و تلاش و تولید استان را تقویت و از بیکار شدن کارگران و اختلال در کار بنگاه ها و  شرکت های تولیدی  استان جلوگیری کنیم.

در ادامه این نشست اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود در حوز کار و اشتغال و کارفرمایی پرداختند.

شایان ذکر است، در استان کرمانشاه قریب به ۱۹ هزار کارفرما تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، به فعالیت اقتصادی و تولید مشغول هستند که زمینه اشتغال بیش از ۱۴۶ هزار نفر را در این استان فراهم کرده اند.

کد خبر: 759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =