پیروزی مدعیان در لیگ برتر والیبال

با پیروزی ۲ تیم مدعی صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، ‌ رقابت برای رسیدن به این مرحله از مسابقات سخت‌تر شد

به گزارش آتیه آنلاین، هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال ایران امروز (چهارشنبه) به میزبانی تهران برگزار می‌شود. در مسابقات صبح امروز تیم‌های پیکان و شهرداری گنبد حریفان خود را شکست دادند.

در سالن فدراسیون، شهرداری گنبد که در هفته‌های اخیر تیم آماده‌ای بوده است با نتیجه سه بر صفر و امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه به پیروزی رسید.

شاگردان «عظیم جزیده» با این پیروزی و کسب ۹ برد و ۲۹ امتیاز به صورت موقت به رده هشتم جدول صعود کردند. آذرباتری هم با ۲ برد و ۶ امتیاز چهاردهم است.

در مسابقه همزمان، پیکان با نتیجه سه بر یک شهرداری ورامین را از پیش‌رو برداشت. ورامینی‌ها در ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند اما سه ست بعدی را با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ واگذار کردند تا پیکان صاحب سه امتیاز مهم مسابقه شود.

شهرداری ورامین با وجود این شکست با ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. پیکان هم با ۸ برد و ۲۳ امتیاز همچنان دهم است.

در حالی که به غیر از هفته بیست و ششم، چهار هفته دیگر تا پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر باقی مانده است، چهار تیم برای کسب ۲ سهمیه باقی‌مانده مرحله پلی‌آف رقابت سختی دارند. شهرداری ورامین با ۱۱، شهرداری گنبد و هورسان با ۹ و پیکان با ۸ برد، در رده‌های ششم تا دهم جدول ایستاده‌اند و برای رسیدن به مرحله حذفی شانس دارند.

تاکنون تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه، هراز، فولاد سیرجان، شهداب و سایپا صعود خود به پلی‌آف را قطعی کرده‌اند.

شهرداری ورامین ۱ - پیکان تهران ۳

شهرداری گنبد ۳ - آذرباتری ارومیه صفر

ساعت ۱۴، خانه والیبال، فولاد سیرجان - هورسان رامسر

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون، خاتم اردکان - شهداب یزد

ساعت ۱۷، خانه والیبال، سایپا تهران - سپاهان اصفهان

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، راه‌یاب ملل کردستان - شهرداری قزوین

کد خبر: 7706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =