ماجرای اعزام دختران وزنه برداری به قهرمانی جهان

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: فدراسیون تلاش دارد تا تیم دختران به پیکارهای جوانان جهان در عربستان اعزام شود و امیدواریم در کار اعزام آنان خللی ایجاد نشود.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان جهان از ۱۵ تا ۲۸ اسفند در عربستان برپا خواهد شد. اردوی جوانان در کنار تیم بزرگسالان در حال برگزاری است. این وزنه‌برداران برای اولین بار راهی مسابقات جهانی جوانان می‌شوند.

مریم منظمی اظهار داشت: از پنجم بهمن ماه اردوی تیم ملی آغاز شد و ملی‌پوشان باید تا ۳۰ بهمن در اردو بسر ببرند. اکنون پوپک بسامی، فروغ یوسفی، الناز باجلانی و ریحانه سیدی زیر نظر اکبر خورشیدی مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان تمرین می‌کنند و از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر هفته ۲ وزنه‌بردار جدید به این تمرین‌ها می‌آیند، متاسفانه تست کرونا ۲ نفر از آنان پیش از حضور در اردو مثبت شد و مجبور شدیم بخاطر سلامت اردونشینان این وزنه‌برداران را به استان‌های خود بازگردانیم.  

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: همچنین به دنبال برگزاری یک اردوی تفریحی  و فرهنگی برای ملی‌پوشان هستیم تا از فشار تمرینات خارج شوند. با توجه به شرایط سخت آنان در قرنطینه وزنه‌برداران به این برنامه نیاز دارند.  

وی درخصوص الهام حسینی گفت: وی با توجه به آسیبی که دید و عمل موفقی که انجام داد، فعلا بهتر است در این مرحله از اردو شرکت نکند و از اواسط اسفند ماه در اردوی بعدی تیم ملی حضور می‌یابد.

منظمی خاطرنشان کرد: اسامی وزنه‌برداران را برای اعزام به مسابقات جهانی عربستان داده بودیم و این اسامی را بروز رسانی کردیم و فعلا مشکلی نداریم. فدراسیون روند کاری اعزام ملی‌پوشان را به مسابقات عربستان انجام داده است و باقی موارد را  به مراجع مربوط سپردیم. امیدواریم در کار اعزام وزنه‌برداران خللی ایجاد نشود و تمام تلاش خود را برای حضور ملی‌پوشان در این مسابقات می‌کنیم.

وی همچنین گفت: در حال نوشتن آیین‌نامه لیگ وزنه‌برداری هستیم و با نظر و مشورت کمیته فنی فدراسیون در زمان مناسب این مسابقات هم برگزار خواهد شد.

کد خبر: 7873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =