بهره‌برداری از درمانگاه تامین اجتماعی زرندیه تا پایان سال جاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری درمانگاه زرندیه تا پایان سال جاری خبر داد.

دکتر روح اله سهرابی به همراه رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران و دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان زرندیه بازدید کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سفر اخیر دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مرکزی بر راه اندازی هر چه سریعتر درمانگاه تاکید و دستورات لازم برای تشکیلات و تجهیز درمانگاه ابلاغ شد تا بیمه شدگان تامین اجتماعی و کارگران شهرستان هر چه زودتر از خدمات درمانی رایگان این مرکز بهره مند شوند.
دکتر سهرابی اظهار کرد: با وجود شرایط ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه کشورمان و محدودیت‌های منابع مالی و اعتباری، عملیات ساختمانی با موفقیت به اتمام رسیده است و درمانگاهی استاندارد و در شان بیمه شدگان احداث شده است.
وی ادامه داد: مناقصه خرید تجهیزات درمانگاه در حال برگزاری است، فراخوان تامین نیروی انسانی از طریق شرکت کار و تامین انجام شده است و آزمون استخدامی در اوایل آبان ماه برگزار می شود و قبل از پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری درمانگاه خواهیم بود.
وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۳۵ متر در دو طبقه به عنوان اولین مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان زرندیه احداث شده است.

کد خبر: 847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =