تسهیل و تسریع در ارائه خدمات با گسترش سامانه‌های غیرحضوری تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان از گسترش ارائه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش مراجعات مردمی وتسهیل در ارائه خدمات به مخاطبین خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین استان زنجان به گسترش ارائه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: خدمات غیرحضوری موجب تسهیل وتسریع در ارتباط با مخاطبین سازمان و بهره‌مندی مناسب ذینفعان از خدمات قابل ارائه خواهد شد.

مسعود علیاری افزود: بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۴۲۰*۴* با وارد کردن کد ملی از وضعیت بیمه‌ای وحتی سوابق خود مطلع شوند و از طریق این سامانه به کلیه اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشند.
وی گفت: نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان از طریق کارفرما از اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی است که کارفرمایان می‌توانند از طریق سایت این سازمان وبدون مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها از طریق درگاه https://eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نامنویسی نیروی کار شاغل در کارگاهای تحت پوشش اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، ارائه خدمات غیرحضوری سازمان را درکاهش مراجعات مردمی وجلوگیری از شیوع ویروس کرونا مفید وموثردانست وگفت: هم اکنون بیش از ۴۵ خدمت درحوزه بیمه ای به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

کد خبر: 881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =