تامین اجتماعی خدمات شهدای کرونا را هرگز فراموش نخواهد کرد

سازمان تامین اجتماعی به نیروهای اخلاق‌مدار، پاکدست، قانون‌مدار و عدالت‌خواه افتخار می‌کند و یاد و خاطره آن عزیز سفرکرده و شهیده خدمت را هرگز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل غرب تهران بزرگ؛ حسین امیری‌گنجه، مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در دیدار با خانواده شهیده فاطمه پروری، کارمند واحد وصول حق بیمه شعبه ۱ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، با ذکر این مطلب، گفت: شهیده خدمت سرکارخانم فاطمه پروری از انسان‌های بزرگوار و با کرامت بود که در شرایط سخت و دشوار کشور در محیط کار خود حاضر شد تا با تلاش‌های‌ صادقانه؛ امید به زندگی و رضایتمندی مردم را جهت فعالیت‌های سازمانی و انسانی ارتقا بخشد.

وی تاکید کرد: او در راه دفاع از آرمان‌های جامعه و سازمان تامین اجتماعی جان خود را در طبق اخلاص قرار داد تا همچون شهدای جنگ تحمیلی پرچمدار عزت، شرف و آبروی ایران اسلامی باشد.

امیری‌گنجه خطاب به خانواده مرحومه پروری گفت: پاک‌دستی، مهربانی، انسانیت در رفتار او موج می‌زد و همیشه تشنه خدمت به بندگان خدا بود و این صفات پسندیده نشان از اصالت و خانواده اوست که قابل تحسین است و سازمان تامین اجتماعی به داشتن چنین نیروهایی افتخار می‌کند. خاطرات خوب و ماندگاری از مهربانی، مهرورزی و ایثار آن مرحومه در خاطر همکاران مانده است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران اسلامی گفت: ویروس منحوس کرونا در حال حاضر جهان و کشور عزیزمان را فرا گرفته و حفظ سلامت و صیانت از کارکنان و مخاطبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین کارهای این اداره کل می‌باشد و شعبه یک از مهمترین شعب در سطح کشور می‌باشد که در اجرای پروتکل‌های بهداشتی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

امیری‌گنجه تکریم از خانواده شهیده فاطمه پروری را وظیفه انسانی اداره کل و شعب تابعه دانست و تاکید کرد: یاد و خاطره همکار عزیزمان، سرکارخانم فاطمه پروری همواره در اذهان بیمه‌شدگان، کارفرمایان و به ویژه همکاران شعبه باقی خواهد ماند و همیشه از وی به نیکی یاد می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از خداوند منان برای خانواده وی صبر و شکیبایی و برای روح آن عزیز سفرکرده علودرجات مسالت ‌نمود.

در ادامه مراسم اهدای لوح تقدیر به خانواده زنده‌یاد سرکار خانم فاطمه پروری که در شعبه ۱ غرب تهران بزرگ برگزار شد، نوش‌آفرین چترچی، رئیس شعبه ۱ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ برای خانواده وی، خاطراتی از آن عزیز سفرکرده و عملکرد و روحیاتش بیان کرد.

مادر زنده‌یاد فاطمه پروری نیز ضمن تشکر از همه کارکنان سازمان تامین اجتماعی با چشمانی اشکبار گفت: دخترم؛ سازمان تامین اجتماعی را خانه و خانواده خود می‌دانست و نسبت به آن تعصب خاصی داشت و حتی بیرون از اداره نیز عاشقانه مسائل سازمان و مردم را پیگیری می‌کرد. خدا را به خاطر داشتن چنین فرزند نازنینی شاکرم که امانتی در دستان من بود.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تقدیم خانواده شهیده فاطمه پروری شد.

کد خبر: 910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =