آرزوی قهرمانی در لیگ والیبال را محقق می‌کنیم

سرمربی تیم شهرداری ارومیه ابراز امیدواری کرد که اولین قهرمانی والیبال ارومیه در لیگ رقم خواهد خورد.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ برتر والیبال ایران با صعود دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان به فینال مسابقات، به ایستگاه پایانی خود رسید. این دو تیم روز گذشته نخستین فینال خود را برگزار کردند که در آن تیم شهرداری ارومیه موفق شد در یک جدال پایاپای ۳ بر ۲ تیم فولاد سیرجان را شکست داد. در ادامه این دو تیم بار دیگر مقابل هم به میدان خواهند رفت. در صورت پیروزی شهرداری ارومیه این تیم مقام قهرمانی را بدست می آورد و در صورتی که ارومیه در بازی دوم بازنده باشد، تکلیف قهرمان در جدال سوم دو تیم مشخص خواهد شد. 

پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه، درباره وضعیت تیمش در آستانه دومین فینال لیگ برتر والیبال، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه پس از پیروزی در مسابقات نیمه نهایی و راهیابی به فینال تمرینات خود را از سر گرفت تا بتواند در بازی با فولاد سیرجان که یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ امسال بود، به پیروزی برسد. بازی نخست بسیار سخت بود تیم سیرجان بار دیگر نشان داد که چه تیم مقتدر و سرسختی است و بازیکنان من کار بسیاری سختی دارند تا بتوانند به جام قهرمانی دست پیدا کنند. 

وی ادامه داد: کوچکترین اشتباه در دیدار نخست با فولاد سیرجان می توانست منجر به شکست ما شود. برای همین بازیکنان تمام تلاش خود را کردند که از فرصت ها استفاده کنند و با پیروزی در این دیدار بتوانند به قهرمانی یک گام نزدیک تر شوند. 

سرمربی تیم شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تیم شهرداری ارومیه امسال هدفش تنها و تنها قهرمانی است، گفت: ارومیه مهد والبیال ایران است. هواداران این تیم سال هاست در انتظار قهرمانی تیمشان در لیگ برتر هستند اما هر سال با مشکلات مختلفی سر و کار پیدا می کنند و قهرمانی از دستشان می رود. این فصل اما جایی برای تعلل و اشتباه نیست و ما فقط و فقط به قهرمانی و خوشحال کردن هواداران ارومیه که عاشق والیبال هستند، هستیم.

اکبری خاطر نشان کرد: بازی دوم ما با سیرجان مسابقه بسیار تعیین کننده و حساسی است. ما بازی اول با این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و نقاط قوت و ضعف تیم خودمان و البته تیم حریفمان را پیدا کرده ایم.با تمام قوا مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت و با کسب دومین پیروزی در بازی های فینال، کار را تمام می کنیم. بازیکنان من بسیار با انگیزه، جدی و مصمم هستند که امسال قهرمانی را به چنگ بیاورند و اگر بتوانند همانند بازی اول نمایش مقتدرانه و کم اشتباهی داشته باشند رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

کد خبر: 10957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =