تشکیل ستاد احصاء و رفع موانع تولید در اتاق تعاون ایران

رئیس اتاق تعاون ایران از تشکیل ستاد احصاء و رفع موانع تولید با بهره گیری از ظرفیت تشکل های بخش تعاون در اتاق تعاون ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی رئیس اتاق با بیان این مطلب اظهار داشت: تعیین شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی» برای سال ١۴٠٠ از سوی رهبر فرزانه انقلاب کاملا هوشمندانه و منطبق بر دغدغه ها و مطالبات فعّالان اقتصادی بود.

رئیس اتاق تعاون ایران تصریح کرد: اصلاح ساختار اقتصادی کشور و رسیدن به شکوفایی در تولید ملی از ضروریات است که مقام معظم رهبری در قالب شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها تبیین و روشن نمودند.

وی با  بیان اینکه «تعاون» به عنوان رکن دوم اقتصاد کشور است، ابراز داشت: اتاق تعاون ایران شناسایی موانع بخش تعاون کشور و احصاء آنها برای پیگیری در شوراها و مجامع عالی را بر خود تکلیف دانسته و در دستور کار قرار داده است و بر این مبنا، ستاد احصاء و رفع موانع تولید با محوریت اتاق تعاون ایران با بهره گیری از ظرفیت تشکل ها، اتحادیه ها، تعاونی ها و اتاق های تعاون استانی تشکیل و در تمام استان ها نیز به صورت کارگروه ویژهء احصاء و رفع موانع تولید فعالیت خود را آغاز می کنند.

عبداللهی تصریح کرد: کارگروه های استانی با احصاء و شناسایی موانع تولید، این موارد را به ستاد مرکزی ارائه خواهند کرد.

وی یادآور شد: عوامل و موارد زیادی به عنوان مانع، بر سر راه تولید قرار دارد که اجازه‌ی شکوفاشدن به استعدادهای ناب متخصصان و تولیدکنندگان ایرانی را نمی‌دهد.

رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به توانمندی‌های بخش تعاون و کارآمدی بخش های غیر دولتی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ مطابق با منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، تنها با بهره‌گیری از ظرفیت های تعاون امکان پذیر است.

این مقام مسئول ابراز داشت: افزایش سهم بخش تعاونی از اقتصاد ایران می تواند در بازارهای کالا، کار، سرمایه و پول تحقق یابد مشروط برآنکه از پشتیبانی دستگاه های حاکمیتی برخوردار گردد.

کد خبر: 12408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =