متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام ارزشمند تامین اجتماعی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی که از سوی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر الکترونیکی کردن نسخه‌های پزشکی ارائه شده طرح بسیار خوبی است ولی بایستی در این خصوص سامانه‌ها و شبکه اینترنتی را نیز تقویت کرد تا بتوانیم به آن هدفی که داریم برسیم.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار آتیه آنلاین گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی در دوران خدمت‌شان طی سال‌ها زحمت کشیدند تا در این ایام بتوانند حقوق بازنشستگی که به نوعی تکیه‌گاه برایشان است را دریافت کنند و این حقوق باید متناسب با تورم و نیازهای آن‌ها حساب می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه مجلس پای کار آمد و با حمایت خوب از سازمان و بازنشسته‌ها دولت را مجاب به پرداخت بخشی از بدهی خود به این سازمان کرد، انتظار داریم دولت نیز مصوبه مجلس را اجرا کند تا با بخشی از رد دیون در کنار بهبود دیگر خدمات، این عزیزان بتوانند در شرایط سختی که بر کشور حاکم است معیشت و زندگی‌شان را اداره کنند.

درخشان در خصوص نسخه الکترونیکی خدمات درمانی عنوان کرد: تمام دنیا این مسیر را طی کرده و به آن هدفی که داشتند رسیده‌اند ولی با توجه به اینکه زیرساخت‌های کافی در برخی از مناطق کشور مثل استان سیستان و بلوچستان، وجود ندارد؛ شاید کمی جا افتادن این طرح زمان‌بر باشد. طرح الکترونیکی کردن نسخه‌های پزشکی ارائه شده که از سوی سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاده بسیار خوب است و انجام آن را باید به فال نیک گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مزایای اجرایی شدن این طرح بسیار بالاست به نحوی که فرد مراجعه کننده به مراکز درمانی شاید به هر دلیلی دفترچه بیمه‌اش را به همراه نداشته باشد ولی فقط با ارائه کدملی یا مدارک شناسایی دیگر خود، میتواند از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره‌مند شود که قطعا این روش بسیار خوب است ولی بایستی در این خصوص سامانه‌ها و شبکه اینترنتی را نیز تقویت کرد تا بتوانیم به آن هدفی که مد نظر است، دست پیدا کنیم.

کد خبر: 13242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =