در کنار تامین اجتماعی هستیم تا حقوق بازنشستگان پایمال نشود

نماینده مردم فارس در مجلس گفت: مجلس در کنار سازمان تامین اجتماعی است تا حقوق بازنشسته‌ها پایمال نشود از طرفی نیز نظارت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد زیرا چنانچه در دوره‌های قبلی نظارت مجلس‌های پیشین نیز بر این سازمان‌ بیشتر می‌بود قطعا وضعیت سازمان تامین اجتماعی خیلی بهتر از شرایط فعلی می‌شد ولی با مدیریت کنونی امیدواریم شرایط این سازمان بهبود یابد.

علیرضا پاک فطرت؛ نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای  اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آتیه آنلاین در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با بیان اینکه سال‌های گذشته افزایش حقوق نیروهایی که تحت پوشش بیمه کشوری بودند نسبت به تامین اجتماعی بیشتر بود، افزود: سازمان تامین اجتماعی با تمام قدرت سعی داشت که بتواند میزان حقوق‌ها را افزایش دهد که با مصوبه مجلس در اواخر سال گذشته، ۸۹هزار میلیارد تومان از محل بدهی‌های دولت به سازمان تصویب شد که به این سازمان پرداخت شده تا برای بهبود و ارائه بهتر خدمات خود به ذی‌نفعان استفاده کند.

پاک فطرت اظهار کرد: با توجه به تورم سالانه، قطعا امسال نیز شاهد آن خواهیم بود که بالطبع قدرت خرید قشر کارگر  نیز پایین‌تر خواهد آمد. معتقدم باید برای حل این مشکل به دنبال راه‌حل ریشه‌ای باشیم و بهتر است که تولید را رونق بخشیم. دلیل اینکه شاهد تورم، پایین آمدن قدرت خرید مردم و کاهش ارزش پول ملی هستیم واسطه‌گری و دلالی است.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به سمت عدالت‌خواهی و اصلاح حقوق‌ها پیش میرود و بر اساس مصوباتی که داشتیم، کارگران عزیز امیدوارتر باشند زیرا این مجلس تفکر عدالت‌محوری را در پیش گرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلس در کنار سازمان تامین اجتماعی است تا حقوق بازنشسته‌ها پایمال نشود از طرفی نیز  نظارت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد زیرا چنانچه در دوره‌های قبلی نظارت مجلس‌های پیشین نیز بر این سازمان‌ بیشتر می‌بود قطعا وضعیت سازمان تامین اجتماعی خیلی بهتر از شرایط فعلی میشد ولی با مدیریت کنونی امیدواریم شرایط این سازمان بهبود یابد زیرا برنامه‌های ارائه شده توسط مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیز در این راستاست.

کد خبر: 13243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =