پرسپولیس، تراکتور و فولاد در اندیشه صعود

سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امشب به مصاف حریفان خود می روند و سومین دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی به ایستگاه سوم خود رسید و در همین راستا سه نماینده ایران یعنی تیم های پرسپولیس ،تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان باید به مصاف حریفان خود رفته و تکلیف وضعیت صعودشان به طور دقیق و کامل مشخص شود. 

اولین دیداری که امشب برگزار خواهد شد را تیم تراکتورسازی باید برابر نیروی هوایی عراق برگزار کند. تبریزی‌ها پیش از این با ۲ تساوی و کسب ۲ امتیاز در جایگاه سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این تیم با برتری برابر تیم نیروی هوایی عراق طلسم تساوی‌های خود را در آسیا خواهد شکست و به نظر می رسد شاگردان رسول خطیبی به دنبال تصاحب اولین پیروزی خود در این مسابقات هستند. حریف تیم تراکتورسازی در این مسابقه، یعنی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق با یک شکست و یک تساوی و کسب یک امتیاز در انتهای جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این تیم  عراقی قصد دارد با برتری برابر تراکتور از قعر جدول جدا شود، اما کار سختی برابر حریف خود دارد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که طارق همام، بازیکن سابق استقلال در تیم نیروی هوایی بازی می‌کند و شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد. این موضوع می‌تواند برای تراکتوری‌ها دردسر ساز شود. اتفاق خوب برای شاگردان رسول خطیبی اما این است که ایمن حسین، بهترین گلزن تیم نیروی هوایی و آقای گل لیگ عراق  در بازی با پاختاکور ازبکستان دچار مصدومیت شد و قادر به همراهی تیمش برابر تراکتور نیست.  دیدار دو تیم تراکتور سازی و نیروی  هوایی عراق از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد. 

در دیگر بازی امشب تیم فوتبال پرسپولیس که هر دو بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، باید از ساعت ۲۱:۳۰ با تیم گوای هند که میزبانی مرحله مقدماتی مسابقات را بر عهده داشت دیدار کند. سرخپوشان ایران قصد دارند با پیروزی برابر حریف هندی خود روند رو به رشد خود را در آسیا تداوم بدهند و به نظر نمی‌رسد کار سختی پیش رو داشته باشند. آن ها با پیروزی و عبور از سد تیم گوا هند به صدر جدول این گروه می رسند و مقتدارنه صعود خواهند کرد. سعید آقایی و فرشاد فرجی به علت ابتلا به کرونا همچنان غایبان پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم خود برابر گوای هند ندارند.

در آخرین دیدار امشب نماینده های ایران، تیم‌های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف یکدیگر می‌روند. وضعیت جدول در گروه فولاد بسیار پیچیده است. در این گروه و پس از پایان هفته دوم، تیم‌های النصر و فولاد با ۴ امتیاز از ۲ مسابقه گذشته خود و تنها به علت تفاضل گل بیشتر به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته اند و  ۳ امتیاز این بازی می‌تواند تا حد زیادی شانس آن‌ها را برای صعود از این گروه افزایش دهد. 

تیم فولاد خوزستان تا امروز ۴ مسابقه را با حریف‌های عربستانی خود برگزار کرده اند و در این مسابقات موفق به کسب ۲ پیروزی مقابل الفتح عربستان و یک مساوی و یک باخت مقابل الهلال عربستان شده اند و اکنون امیدوارند که بتوانند در پنجمین بازی خود مقابل عربستانی‌ها، سومین پیروزی خود را کسب کنند. اتفاقی که با توجه به عملکرد درخشان شاگردان نکونام در لیگ قهرمانان این فصل می‌توان به آن امیدوار بود.

با برگزاری این سه مسابقه کار سه نماینده ایران در ایستگاه سوم مسابقات به پایان خواهد رسید. چهارمین نماینده ایران یعنی استقلال نیز فردا به مصاف حریف خود خواهد رفت. 

کد خبر: 13779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =