کشتی باید از حاشیه و جنجال دور باشد

کارشناس و پیشکسوت کشتی ایران معتقد است: کشتی ایران باید از حاشیه و جنجال دور باشد تا در المپیک موفق عمل کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مسابقات کشتی انتخابی در دو بخش آزاد و فرنگی برگزار شد و اهالی کشتی اظهار نظرهای متفاوتی درباره برگزاری این مسابقات داشتند. مجید خدایی مربی و پیشکسوت کشتی ایران درباره برگزاری این مسابقات به آتیه آنلاین، اظهارکرد: نظر من درباره برگزاری مسابقات انتخابی کشتی کاملا مثبت است. من معتقدم که این شیوه برگزاری مسابقات موجب می شود که حواشی پیرامون کشتی کاهش پیدا کند. این که این بار خود برگزاری این مسابقات برخی حواشی را به دنبال داشت به این دلیل بود که به خاطر شیوع ویروس کرونا مسئولان فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات دچار تعلل شدند و تصمیم گیری کمی برایشان مشکل بود. اما در مجموع همیشه برگزاری این مسابقات به روندی ثابت تبدیل شده بود که باعث رشد کشتی نیز می‌شد. 

خدایی با اشاره به نکات مثبتی که در برگزاری مسابقات کشتی انتخابی وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر بار این مسابقات برگزاری می شود شاهد حضور چهره‌های جدیدی هستیم  که می‌توانند آینده‌ساز کشتی شوند. شناسایی چهره‌های جدید موجب شده است استعدادهای تازه کشف شوند و این به روند رو به رشد کشتی و در جا نزدن این رشته کمک می‌کند. 

این کارشناس و مربی کشتی اضافه کرد: در زمان کوتاهی که باقی مانده تا المپیک تنها چیزی که به کشتی کمک کند این است که در آرامش همه چیز سپری شود. کم کردن حواشی و طی کردن مسیر تا المپیک به دور از هر جار و جنجال تنها چیزی است که به کشتی کمک خواهد کرد. به رشته‌ای که بیش از هر رشته دیگری امید کاروان ایران برای تصاحب مدال المپیک است.

خدایی گفت: کشتی تنها رشته‌ای است که در تمام المپیک‌ها برای کاروان ایران مدال‌آوری کرده است و همواره سهمیه داشته است. این بار هم خانواده کشتی باید دست به دست هم داده و بهترین نتیجه را رقم بزند و بتواند برای ایران مدال‌آوری کرده و نماینده شایسته‌ای باشد. 

کد خبر: 17070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =