طرح ۳۰۷۰ به خدمات الکترونیک تامین اجتماعی سرعت و وسعت بخشیده است

معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه افزایش خدمات الکترونیک سازمان علاوه بر کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه‌شدگان موجبات رضایتمندی بیشتر مراجعین به مراکز و شعب سازمان را فراهم کرده است، گفت: طرح ۳۰۷۰ به خدمات الکترونیک سازمان سرعت و وسعت بخشیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر کاوه منصوری اظهار داشت: اجرای طرح ۳۰۷۰، در راستای خدمات الکترونیک سازمان در نوع خود بی نظیر و یک تحول بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری همواره از اولویت های سازمان تامین اجتماعی بوده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی در حال انجام است.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان کردستان با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا اجرای این چنین طرح های یک امر ضروری محسوب می‌شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی در این زمینه توانسته است گام های موثر و مفیدی بردارد و در حال حاضر اجرای این طرح بعنوان یکی از راه‌های جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، بسیار حائز اهمیت است.

دکتر منصوری به افزایش ۳۲ تخت بستری در بیمارستان‌های سنندج و سقز اشاره کرد و افزود: مجوز افزایش این شمار تخت برای اجرا به استان ابلاغ شده که در سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: از مجموع تخت‌های اختصاص داده شده به استان ۱۱ تخت آن تخت‌های ویژه CCU، ICU و NICU است.

دکتر منصوری اظهار کرد: توزیع تخت‌ها در بیمارستان سنندج ۲۵ تخت در رشته‌های داخلی، ICU، CCU، پست پارتن، اطفال و در بیمارستان سقز ۷ تخت در رشته های ICU، NICU و جراحی است.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای کامل این طرح تحولی بزرگ در میزان و سطح خدمات‌دهی درمان مستقیم تامین اجتماعی استان برای بیمه‌شدگان و سایرین ایجاد می‌شود.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان کردستان افزود: با افزایش تخت‌های جدید در سال جاری ظرفیت تخت‌های فعال بستری بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی استان با افزایش ۱۸درصدی از ۱۷۴ تخت فعال به ۲۰۶ تخت فعال بستری افزایش می‌یابد که این مهم در تاریخ توسعه درمان استان تحولی بی سابقه به شمار می‌رود.

کد خبر: 1709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =