نماینده رهبری در دانشگاه‌ها به آیت الله رییسی تبریک گفت

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با صدور پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین از نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،  حجت الاسلام مصطفی رستمی روز شنبه در ابتدای پیام خود با اشاره به اینکه، حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده‌ی یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود، این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک گفت.

وی گفت: ده‌ها سال کینه توزی و سال‌ها فشار حداکثری و ماه‌ها بمباران تبلیغاتی نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌ای و نوکران روسیاه ضد انقلاب با حضور ملت رشید و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبی رهبری و ملت، بار دیگر به نمایش جهانی گذاشته شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه، افزود: پیروز این انتخابات اولا ملت رشید و امت و امام آن بود. همه کسانی که در این حماسه نقش آفرینی کردند از جمله کاندیداهای محترم و رای دهندگان به آن‌ها، در این حماسه نقش داشتند. پایان رقابت در نظام مردم سالاری دینی با شکست هیچ فرد یا گروهی همراه نیست.

 وی یادآورشد: جامعه دانشگاهی در این عرصه، برگ زرینی از پیشگامی و جلوداری را به نمایش گذاشت. دعوت بیست هزار نفری اساتید در لبیک گویی به مطالبه مشارکت عمومی رهبر معظم انقلاب و فعالیت‌های متعدد تشکل‌ها و مجموعه‌های استادی و دانشجویی در فضاهای مجازی و رسانه‌ای علیرغم تعطیلی دانشگاه‌ها دیدنی بود.

رستمی تصریح کرد: اعتماد بالا و افتخارآفرین میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب، مسئولیت عظیم و فرصت بزرگی را برای عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق تحول جهش آفرین در حکمرانی، دیوانسالاری  فراهم می‌آورد.

به اعتقاد حجت الاسلام رستمی، قطعاً همراهی جامعه دانشگاهی با دولت منتخب ملت و اعتماد متقابل رئیس جمهور منتخب به جوانان مومن و تحول آفرین نقش عمده‌ای در تحقق امید ملت شریف ایران و سربلندی ایران اسلامی خواهد داشت.

وی در ادامه از خداوند متعال توفیق رئیس جمهور منتخب ملت و همکاران ایشان را در خدمت به محرومان و مستضعفان و اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولت کریمه از خداوند متعال خواستار شد.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

کد خبر: 19102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =