فرنگی‌کاران ناشنوا به اردو فراخوانده شدند

آخرین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه از روز دوشنبه ۶ تیر در تهران برگزار می شود.

به گزارش آتیه آنلاین، آخرین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از فردا دوشنبه با حضو ۱۷ کشتی گیر در رده سنی جوانان و بزرگسالان در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود.

کشتی گیران دعوت شده به این اردو در رده سنی جوانان عبارتند از؛ علی وطن پرست در وزن ۵۵ کیلوگرم، مصطفی یحیایی ۶۰ کیلوگرم، مجتبی مالک آبادی ۶۳ کیلوگرم، شهاب رحیمی ۶۷ کیلوگرم، بهنیا امامی ۷۲ کیلوگرم و امیرمحمد قلی نیا ۷۷ کیلوگرم
هدایت این تیم را مسلم شیرزاد (سرمربی) و محسن نعمت پور ، مسعود خسروی و محمد مرادی(مربیان) برعهده دارند.

همچنین در بخش بزرگسالان؛ سید صادق ابوالوفائی در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی صدری ۶۰ کیلوگرم، مهدی بخشی ۶۳ کیلوگرم، علی کریمی ۶۷ کیلوگرم، اصغر کریمی ۷۲ کیلوگرم، رضا اسماعیلی ۷۷ کیلوگرم، شیرزاد مهلکی ۸۲ کیلوگرم، ابوذر ربیع زاده ۸۷ کیلوگرم، اکبر صابری ۹۷ کیلوگرم و محمدرضا صدری ۱۳۰ کیلوگرم نفرات دعوت شده به اردو هستند.
سرمربیگری تیم را محسن سوریان برعهده دارد و سید فرید عدنانی، شهرام مصطفایی و محمود بیگی زاده مربیان تیم ملی بزرگسالان ناشنوا اعزامی به ترکیه را تشکیل می دهند.
 
تیم‌ ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که از ۱۱ تا ۱۸ تیر در استانبول ترکیه برگزار می شود، ۱۰ تیرماه عازم این مسابقات خواهند شد.

کد خبر: 20122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =