سخت‌تر شدن زندگی مردم با گرانی‌های اخیر

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تورم و وضعیت اقتصادی نامناسب در کنار شرایط کرونایی موجب نگرانی مردم شده است، در دوران کرونا کسب و کار مردم آسیب دید ولی متاسفانه اقدام جدی برای جبران آن صورت نگرفته است.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با بیان اینکه گرانی‌های اخیر که در قیمت کالاهای اساسی اتفاق افتاد، معیشت مردم را دچار مشکل کرده است، اظهار کرد: اراده جدی برای برخورد با دلالان در بازار کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی افزود: تورم و وضعیت اقتصادی نامناسب در کنار شرایط کرونایی موجب نگرانی مردم شده است، در دوران کرونا کسب و کار مردم آسیب دید ولی متاسفانه اقدام جدی برای جبران آن صورت نگرفته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه درآمد بخش زیادی از مردم به صورت روز مزد است و این افراد توانایی اداره زندگی خود را ندارند، ادامه داد: متاسفانه نظارتی بر قیمت کالاها وجود ندارد، دولت بازار را رها کرده است و از سوی دیگر یارانه نقدی که ماهانه به مردم پرداخت می‌شود با توجه به تورم موجود ارزش چندانی ندارد.

نوروزی تاکید کرد: دلالی و واسطه‌گری مردم را با مشکل جدی مواجه کرده و تولیدکنندگان محصول خود را با قیمت پایین به بازار عرضه می‌کنند اما همان محصول پس از گردش چند باره بین دلالان با قیمت بسیار بالایی به دست مردم به عنوان مصرف‌کننده می‌رسد.

کد خبر: 20551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =