اصلاح بودجه و مدیریت هزینه‌ها، اولویت دولت جدید باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت جدید باید بودجه امسال را اصلاح کند زیرا که این مبالغ غیرواقعی و تحقق برخی از مصوبات غیرممکن است.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص انتظاراتی که از دولت دارد، گفت: یکی از اصلی ترین موضوعات در حوزه اقتصادی بحث کسری بودجه است. بسیاری از احکام و مصوبات تحقق پیدا نمی کند و لازمه بهبود شرایط موجود، علاج کسری بودجه است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح بودجه و مدیریت هزینه ها باید اولویت دولت باشد تاکید کرد: ساماندهی بازار داخلی، توسعه بازرگانی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی و سایر کالا از دیگر بحران های موجود است چنانچه رییس جمهور منتخب بتواند با ارز ۴۲۰۰ تومانی که به واردات اختصاص میدهد سفره مردم را تامین کند میتوان انتظار داشت که شرایط بهبود می یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: ایرادی که به مجلس وارد است این است که با دستکاری لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت سعی در تغییر هزینه‌ها دارد در حالیکه نیازی نیست و قطعا بسیاری از مصوبات بودجه که با دستکاری مجلس انجام شده محقق نمیشود.

کوچکی نژاد در پایان ضمن تاکید بر همکاری مستمر بین دولت جدید و مجلس شورای اسلامی برای تحقق هرچه بیشتر مصوبات قانونی اظهار کرد: دولت جدید باید بودجه امسال را اصلاح کند زیرا که این مبالغ غیرواقعی و تحقق برخی از مصوبات غیرممکن است

کد خبر: 20863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =