استقلال ۲ - ۰ سایپا / تداوم پیروزی‌های آبی‌پوشان

دو تیم استقلال و سایپا در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۵۰ به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹و ۵۰ در تهران به مصاف هم رفتند تا دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را برگزار کنند. . این بازی به میزبانی سایپا و در استادیوم پاس قوامین برگزار  شد. آبی پوشان در صورت پیروزی، رتبه سوم خود را قطعی خواهند کرد مگر اینکه شاگردان مجیدی در تمامی بازی های باقیمانده تن به شکست دهند و گل گهر همه بازی هایش را پیروز شود.

سایپا با ترکیب کوروش ملکی، کمال‌الدین نیکخو، رضا علیاری، امیرحسین حسین‌زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، محمد صادق بارانی و روح‌الله سیف‌اللهی بازی را مقابل استقلال آغاز کرد و فرهاد مجیدی سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند را به عنوان ۱۱ بازیکن ابتدایی خود راهی میدان کرد.

قضاوت این دیدار را «مرتضی منصوریان» با کمک‌های «یعقوب سخندان» و «جعفر مهاجر» برعهده دارد.

بازی در حالی آغاز شد که سایپا برای رهایی از قعر جدول و استقلال برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به کسب برتری دارند.

استقلال این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ششم «سبحان خاقانی» در محوطه جریمه سایپا سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه نیز «مهدی قایدی» با حرکتی انفرادی، مدافعان حریف را از پیش‌رو برداشت و سپس پس از برخورد با مدافع حریف نقش بر زمین شد که بازهم داور پنالتی اعلام نکرد.

در دقیقه ۱۲ سایپا می‌توانست روی کرنر ارسالی به گل برسد که ضربه سر «سینا مریدی» با اختلاف اندکی از دروازه استقلال به بیرون رفت.

هرچند استقلال روند بازی را در اختیار داشت اما برای دقایق زیادی تلاش این تیم برای رسیدن به گل چندان موثر نبود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

این گزارش در حال بروز رسانی است...

کد خبر: 21465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =