نشست‌ مشترک مدیران تأمین‌ اجتماعی قم با شرکای اجتماعی

نشست مشترک مدیران کل بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان قم با نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی برگزار شد.


به گزارش آتیه آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در این نشست مشترک که به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن جلسات بیمارستان امام رضا علیه السلام تأمین اجتماعی قم برگزار شد، علی اصغر دادخواه مدیرکل، داود علیمحمدی مدیردرمان و اعضای هیات مدیره های تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان نیز حضور داشتند.

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله آخرین وضعیت بیمه کارگران ساختمانی در استان قم، مباحث اخیر مطرح شده پیرامون همسان سازی حقوق مستمری بگیران و همچنین بازنگری در قوانین مشاغل سخت و زیان آور مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

* تامین اجتماعی قم، بهترین نهاد خدمت رسان

اکبر شوکت عضو هیات امنای تامین اجتماعی کشور در این نشست با بیان این که مجموعه بیمه و درمان تامین اجتماعی در استان قم جزو بهترین مجموعه های خدمت رسان سازمان است تصریح کرد: تعامل فی مابین مدیران و کارکنان تامین اجتماعی قم می تواند الگویی مناسب برای سایر همکاران کشوری باشد.

رییس هیات مدیره مجمع صنفی کارگران استان قم نیز در این نشست با تقدیر از خدمات رسانی تامین اجتماعی خواستار تجدید نظر در نحوه پرداخت مقرری بیمه بیکاری کارگران ضرر دیده از کرونا شد.

علی الهی پور تصریح کرد: تعامل بیشتر تامین اجتماعی قم و مجموعه های کارگری به ویژه در بحث بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی می تواند منشا اثر نیک در بخش حمل و نقل عمومی استان گردد.

رییس انجمن صنفی کارگرن ساختمانی قم در این نشست بر لزوم هماهنگی دستگاههای اجرایی استان در خدمات رسانی بهتر به جامعه کارگری تاکید کرد.

عباس شیری گفت: مجموعه تامین اجتماعی در استان قم خدمات رسانی مطلوبی دارد.

*بهبود شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در استان قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این نشست مشترک گفت: خدمات تامین اجتماعی در سال های اخیر در استان قم چشمگیر بوده و در شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در قم با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو هستیم که ناشی از تلاش همکاران و نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.

علی اصغر دادخواه برگزاری نشست‌های مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این گونه نشست‌ها موجب نزدیکی فکرها و اطلاع از دغدغه طرفین در موضوعات مربوطه می باشد.

وی افزود: تعامل بین تشکل های کارگری و بازنشستگی استان قم با اداره کل تأمین اجتماعی استان، بسیار رضایت بخش است.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم در این نشست مشترک اظهار کرد: از تشکل های کارگری و بازنشستگی در استان قم درخواست داریم مثل همیشه پشتیبان و یاور تامین اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به کارگران باشند.

در این نشست، اعضای هیات مدیره های تشکل های کارگری و بازنشستگی به ارائه نقطه نظرات خود در راستای خدمت بهتر به مردم پرداختند.

کد خبر: 21715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =