مجلس به دولت مردمی و قوی کمک خواهد کرد

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: نمایندگان با حفظ استقلال خود به دولت مردمی و قوی کمک خواهد کرد و امیدواریم در این زمان مسوولان صدای العطش برخی روستاهای حوزه انتخابیه را بشنوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود گفت: امام علی(ع) با هر نوع زیاده خواهی زاویه داشت و در پاسخ به برادر گرفتار خود عقیل این موضوع رانشان داد و در مکتب او ژن برتر و نجومی بگیر جایگاه نداشت.

نماینده مردم محلات و دلیجان افزود:  آنها که قبیله حزبی و برادران سیاسی خود را بر دیگران به بهانه های واهی ترجیح دادند کجا و سیره امیرالمؤمنین(ع) کجا؟   افرادی هم بودند که گشاده گلو و شکم برآمده بودند و چند سال مصوبه مجلس درباره خوزستان را زمین گذاشتند و مسبب این وضع شدند و حقوق و پاداش نجومی برای خود تصویب کردند.

سلیمی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) اهل کار جهادی بود و شعار نمی‌داد، اظهار داشت: حضرت علی(ع) هنگام عمل قوی بود. از طرفی نظام به برخی اعتماد کرد اما آنها جور دیگری جواب دادند و ۳۰ میلیارد ارز کشور را حیف یا میل کردند و ۶۰ تن طلا را به تاراج دادند که کارنامه‌ای بسیار تلخ است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات زیادی سر راه اقتصاد کشور است، عنوان کرد: شکاف طبقاتی، تورم نقطه به نقطه  و رسیدن رتبه جهانی اقتصاد ایران از ۱۸ به ۲۵، کاهش سرمایه گذار خارجی از ۴ میلیارد دلار در سال ۹۱ به ۳، ۲ و یک میلیارد دلار در سال‌های بعد از جمله موارد مشکلات اقتصادی کشور است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره کاهش میزان حقوق و دستمزد مردم نیز اظهار داشت: همچنین حقوق های نجومی ۹۰ تا ۱۸۰ میلیون تومانی باب شد و در یک بانک فقط ۵ نفر ۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان دریافت کردند. از طرفی کسری بودجه به رقم عجیب ۵۰۰ هزار میلیارد رسید و معنای آن این است که سیل تورم ۷۰ درصدی در پیش است.

سلیمی با بیان اینکه سرانه مصرف گوشت ۹ کیلو، برنج ۵ کیلو و روغن ۴.۵ کیلو در کشور کاهش یافت است، خاطرنشان کرد: مجلس به دولت مردمی و قوی کمک خواهد کرد و در عین حال استقلال خود را حفظ می‌کند و امیدواریم در این زمان مسوولان صدای العطش برخی روستاهای حوزه انتخابیه را بشنوند.

کد خبر: 23129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =