بهره‌برداری از ۶۵۰۰ مسکن محرومان با کمک سپاه

رئیس کمیته امداد با قدردانی از همراهی سپاه در ساخت مسکن محرومان گفت: تا شهریور مراحل ساخت شش هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان که با سپاه پاسداران تفاهم شده است، به اتمام می‌رسد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی بختیاری در مراسم بهره‌برداری از دو میلیون و پانصد و پنجاهمین واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده کشور گفت: همواره یکی از اهداف کمیته امداد یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی و مقاوم‌سازی منازل آنان است.
وی با قدردانی از همراهی سپاه پاسداران در ساخت مسکن محرومان در کشور گفت: سپاه پاسداران در همه‌جا یار و یاور کمیته امداد بوده و تا شهریور مراحل ساخت شش هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان که با سپاه پاسداران تفاهم شده است، به اتمام می‌رسد.
همچنین به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای با سازمان برنامه و بودجه در خصوص ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی به امضا رسیده است که امید می‌رود تا پایان امسال این میزان از واحد مسکونی به بهره‌برداری برسد هر چند اکنون بخشی از این واحدها تحویل داده شده است.
بختیاری از امضا تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه در خصوص احداث مسکن محرومان خبر داد و افزود: قراردادی بین کمیته امداد و بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای ساخت ۱۴۰ هزار و ۳۹۰ واحد مسکن محرومین منعقدشده است که از این میزان سهم کمیته امداد ۲۴ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی است.
وی با تأکید بر بی‌سابقه بودن ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد احداث مسکن محرومان است و در تلاشیم تا مدد جویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش بهزیستی و سایر نیازمندان به مسکن و محرومان کشور صاحب‌خانه شوند.

کد خبر: 23591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =