استقبال کمیسیون امنیت ملی از برنامه وزیر پیشنهادی خارجه

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی خارجه در جلسه این کمیسیون گفت که برنامه پیشنهادی وزیر خارجه مورد استقبال اعضای کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور آقای امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه برگزار شد و در آن وزیر پیشنهادی به تشریح برنامه مختلف خود برای اداره دیپلماسی و روابط خارجی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون به طرح دیدگاه های خود پیرامون برنامه های وزیر خارجه پیشنهادی پرداختند، گفت: در این جلسه بر احیای نگرش های اقتصادی و فرهنگی در دیپلماسی جمهوری اسلامی، تقویت روابط ایران با همسایگان و استفاده از ظرفیتهای دیپلماسی پارلمانی تاکید کردیم.

رحیمی جهان آبادی پیشینه کاری، تخصص و اشراف امیر عبداللهیان در امور خارجه و نیز تجربه ارتباط موثر با نمایندگان و شناخت از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی را نقاط قوت کار وزیر پیشنهادی خارجه دانست و گفت که برنامه پیشنهادی وزیر خارجه با استقبال اعضای کمیسیون مواجه شد.

کد خبر: 25094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =