تیم اقتصادی دولت کارآمدی لازم را دارد

حبیب زاده گفت: تیم اقتصادی دولت کارآمدی لازم را دارد و مجلس نیز با رای اعتماد به افرادی که توان مدیریت اقتصادی دارند نشان داد که در کنار دولت است.

انور حبیب زاده بوکانی؛ عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص شرایط معیشتی موجود و انتظارات از دولت جدید گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، کاهش ارزش پول ملی، موضوع تحریم ها و محدودیت ها و وضعیت کرونایی در کشور نمی توان انتظار داشت که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به یکباره و ظرف مدت چند روز حل خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت کارآمدی لازم را دارد و مجلس نیز با رای اعتماد به افرادی که توان مدیریت اقتصادی داشته و صاحب نظر بوده و میتوانند امورات مربوطه در حوزه های اقتصادی، معیشتی، کشاورزی و... اداره کنند نشان داد در کنار دولت است.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی وزرا و بررسی آنها در کمیسیون ها و صحن مجلس میتوان امیدوار بود که چشم اندار خوبی برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی کشور دیده میشود.

وی تاکید کرد: مجلس آمادگی لازم برای  همکاری و همراهی با دولت در جهت اصلاح امور و روان سازی چرخ اقتصاد و معیشت خانواده‌ها را دارد، با همدلی و همکاری قوای سه گانه، پشتیبانی مردم  و سیاست‌گذاری خوب در کشور می‌توان بر مسائل فائق آمد.

حبیب زاده بیان کرد: با توجه به عملکرد ضعیف دولت قبلی در حوزه اقتصادی ترمیم این وضعیت کار آسانی نیست. دولت پیشین با امکانات و نیروهایی که در اختیار داشته میتوانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد ولی به دلیل عدم توانایی و برنامه ریزی مناسب، شرایط را برای دولت جدید سخت کرده است.

پایان پیام/

کد خبر: 26460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =